Wednesday, May 21, 2008

I-REMAJA MEI 2008



Mei waktu paling sesuai kita meraikan ibu. Mei menjadi dunia untuk meraikan orang yang sepatutnya kita sanjung dan sayangi ini. Sempena Hari Ibu, I-Remaja mendekati beberapa orang remaja yang mengambil-alih tugas ibu mereka di rumah. Alasannya pelbagai,ada antaranya terpaksa selepas ketiadaan ibu, ada juga yang melakukannya kerana membantu ibu bekerja.

Dan tidak kurang menjadi ibu di rumah kerana ibu sahaja yang mencari nafkah di luar.Semuanya dapat anda ikuti dalam I-Remaja Mei yang memilih penyanyi Elyana sebagai penghias muka depan. Elyana pasti mengungkapkan kata sayang pada ibunya setiaphari. Katanya kejayaan yang dikecapi hari ini semuanya atas doa dan dorongan ibu.

Sebut mengenai politik semasa, ramai yang masih memperkatakan keputusan pilihan raya lalu. Siapa kata remaja tidak prihatin dengan perkembangan politik semasa? Kalau tidak percaya ikuti rencana mengenai pemimpin pelajar peringkat universiti. Matlamat mereka, bagaimana mereka berkempen, manifesto ketika berkempen dan bagaimana mereka menjalankan tanggungjawab sebagai mpp apabila terpilih.

Dan dunia remaja tidak lengkap sekiranya tidak diselangi dengan perkembangan hiburan semasa. I-Remaja menambah ruang hiburan sesuai dengan permintaan. Ikuti kisah menarik Mila selepas putus cinta dengan Ebi, Syawal cari gadis bertudung, Shila anak N.D Lala makin hebat dan siapa artia remaja Hollywood yang tidak gemar dunia glamor dan berparti. Semuanya dalam I-Remaja Mei.

No comments: